Groene route door Mongolië

Dag 17-23: Groene route door Mongolië

Ik vind het heel moeilijk om al wat ik gezien heb in woorden om te zetten, om wat ik beleefd heb op zo'n manier op te schrijven zodat het ook voor anderen toegankelijk wordt. Voor mij was het hoogtepunt het verblijf bij de nomadenfamilie hier nabij, ik heb genoten van dit bestaan en heb heel veel respect voor de mensen die hiervoor kiezen. Ik kan begrijpen dat mensen dit vredevolle, maar harde leven verkiezen boven het leven in een drukke stad, waar alleen haast nog telt. Het voelt alsof de mensen hier tijd hebben, tijd om elkaar te helpen, tijd om gewoon te zijn in deze wereld, tijd voor de natuur, tijd voor de dieren, misschien ook meer tijd voor het leven met elkaar net omdat ze op elkaar moeten kunnen vertrouwen en bouwen want anders redt je het hier niet. Ik word hier dan ook rustig, mijn hoofd wordt hier stiller, minder nadenken, minder bezig zijn met het continu waarom, maar gewoon zitten, kijken en zijn, wat voelt dat goed om gewoon even mezelf te kunnen laten wezen in deze voorbij glijdende groene wereld :)

Reacties

Reacties

moeke mie

weinig woordjes die zoveel zeggen!!! je hebt rust en geluk gevonden. ik ben zooo blij voor jou, ik ben zoooo trots op jou. YYY

tante Leen

Het is superleuk te vernemen dat je het goed stelt en dat je geniet van de cultutren om je heen. Wat een rijkdom om dit te kunnen beleven. Waarschijnlijk ben je nu al dolgelukkig dat je dit hbt ondernomen. Geniet er verder van. Liefs T. Leen

meter Annie

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige reacties. 't Is prachtig! Ik kijk reeds uit naar je volgende verslag! Geniet er nog van. Meter Annie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours